• Lorem ipsum

BESTELLING RETOURNEREN

Retourneren is bij ons geen probleem. Het kan immers dat je aankoop toch niet bevalt en in dat geval kan je binnen 14 dagen je retour aanmelden. Dit kan je doen via onze contactpagina, een mailtje te sturen of door de retour al naar ons op te sturen met formulier zie onderaan de pagina. Wij zorgen er altijd voor dat de terugbetaling spoedig is na ontvangst van de retour.

Als klant betaal je zelf de verzendkosten van je retour. Tenzij er uiteraard een probleem is met de bestelling. Wij staan bekend om onze hoge klantenservice en klanttevredenheid en dat willen we graag zo houden. 

 

Op deze pagina staat verder alle informatie omtrent het retourneren van een bestelling. Als er iets onduidelijk is of als je een vraag hebt, neem dan graag contact op met onze klantenservice via [email protected]

 

VERKEERD ARTIKEL ONTVANGEN?

Wij verwerken uw bestelling met veel zorg, toch kan het een keer mis gaan. Heeft u een artikel ontvangen dat u niet heeft besteld of is er onverhoopt iets mis met het artikel? Neem voordat u het artikel retour stuurt altijd eerst even contact op met onze klantenservice via [email protected]. We zorgen dat u kosteloos het goede artikel ontvangt.

 

INFORMATIE RONDOM GARANTIE & RETOUR

RETOURNEREN

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected]. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

 

UITZONDERINGEN RETOURNEREN

Let op:
Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor producten:

  1. Bij verzegelde producten. Wanneer de verzegeling verbroken is zijn bij deze producten niet retourneerbaar.
  2. die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;
  3. die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
  4. die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
  5. die snel kunnen bederven of verouderen;
  6. waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de ondernemer geen invloed heeft;
  7. voor losse kranten en tijdschriften;
  8. voor audio- en video-opnamen en computersoftware waarvan de consument de verzegeling heeft verbroken.

 

IDENTITEIT ONDERNEMER

Hilten Lederwaren

Oud Zevenaarsedijk 4

6913KM Aerdt

Nederland

[email protected]

06-39193974

Kvk: 719.406.93

BTW: NL.858914414.B01

  

Formulier voor herroeping

Om te retourneren kunt u ons een e-mail sturen met uw bestelgegevens of u kunt het artikel terugsturen met het ingevulde onderstaande formulier voor herroeping. 

klik hier: formulier voor herroeping Hilten Lederwaren

 

KLACHTEN?

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”